Все новости Кантакты
Картинка солнца
Выява працаўніка арганізацыі

Загадчык

Купрыенка Наталля Мікалаеўна

Добры дзень, дарагія сябры!

Мы вельмі рады вітаць вас на афіцыйным сайце нашай установы дашкольнай адукацыі!

Тут мы пастараемся знаёміць вас з аператыўнай і максімальна поўнай інфармацыяй па любым пытанні жыцця дзіцячага сада і з радасцю сустрэнем усе вашыя ідэі і прапановы па развіццю ўстановы!

Апошнія запісы

14 снежань

Эканамічная культура ў дзяцей

У 2023-2024 навучальным годзе наша ўстанова працягвае рэалізацыю рэспубліканскага інавацыйнага праекта “Укараненне методыкі фарміравання асноў эканамічнай культуры ў дзяцей дашкольнага ўзросту” Мэта праекта: фарміраванне асноў эканамічнай культуры ў дзяцей дашкольнага ўзросту.  

14 снежань

Кантакты

Афіцыйнае найменне: Дзяржаўная ўстанова адукацыі “Дзіцячы сад г.п. Мір” Тып установы: Установа дашкольнай адукацыі / Установа дашкольнай адукацыі Населены пункт: г.п. Мір Адрас: 231444, Гродзенская вобласць, Карэліцкі раён, г.п. Мір, вул. Сташэўскай, 2в Тэлефоны: 80159673557 (загадчык) 80159673558 E-mail: detsadmir@mail.ru

14 снежань

Наяўнасць свабодныя месцаў

Наяўнасць свабодныя месцаў

Маюцца вольныя месцы ў наступных групах:

1 малодшая – 4 месцы

2 малодшая – 5 месцаў

рознаўзроставая група інтэграванага навучання і выхавання – 3 месцы
Больш інфармацыі:

Перайсці

Асноўныя задачы і напрамкі дзейнасці ўстановы дашкольнай адукацыі:

– забеспячэнне здароўезберагальнага працэсу на аснове міжведамаснага ўзаемадзеяння, захаванне і ўмацаванне здароўя дзяцей дашкольнага ўзросту, фарміраванне культуры здароўя, стварэнне псіхалагічнага камфорту;

– Пабудова бяспечнага сучаснага развіваючага прадметна-прасторавага асяроддзя, якое забяспечвае, у тым ліку задавальненне асаблівых адукацыйных патрэб дзяцей з ОПФР;

-фарміраванне грамадзянскасці, патрыятызму і нацыянальнай самасвядомасці выхаванцаў на аснове дзяржаўнай ідэалогіі;

– забеспячэнне рознабаковага развіцця асобы дзіцяці, стварэнне ўмоў для яго ранняй сацыялізацыі;

– развіццё пазнавальнай актыўнасці, дапытлівасці, імкнення да самастойнага пазнання і разважання, развіццё разумовых здольнасцяў і гаворкі дзяцей;

– аказанне карэкцыйна-педагагічнай дапамогі дзецям з парушэннямі маўлення;

– задавальненне патрэб бацькоў у дашкольнай адукацыі іх дзяцей і фарміраванне іміджу ўстановы.