Асноўныя задачы і напрамкі дзейнасці ўстановы дашкольнай адукацыі:
– забеспячэнне здароўезберагальнага працэсу на аснове міжведамаснага ўзаемадзеяння, захаванне і ўмацаванне здароўя дзяцей дашкольнага ўзросту, фарміраванне культуры здароўя, стварэнне псіхалагічнага камфорту;
– Пабудова бяспечнага сучаснага развіваючага прадметна-прасторавага асяроддзя, якое забяспечвае, у тым ліку задавальненне асаблівых адукацыйных патрэб дзяцей з ОПФР;
-фарміраванне грамадзянскасці, патрыятызму і нацыянальнай самасвядомасці выхаванцаў на аснове дзяржаўнай ідэалогіі;
– забеспячэнне рознабаковага развіцця асобы дзіцяці, стварэнне ўмоў для яго ранняй сацыялізацыі;
– развіццё пазнавальнай актыўнасці, дапытлівасці, імкнення да самастойнага пазнання і разважання, развіццё разумовых здольнасцяў і гаворкі дзяцей;
– аказанне карэкцыйна-педагагічнай дапамогі дзецям з парушэннямі маўлення;
– задавальненне патрэб бацькоў у дашкольнай адукацыі іх дзяцей і фарміраванне іміджу ўстановы.